17 Kasım 2019 Pazar

Oriflame on colour serisi..

Oriflame'den gelen yeni on colour serisinden bahsetmek istiyorum. Oriflame'in renkli ve daha çok yaz aylarına yakışacak bir serisi, daha önce de yazmıştım. Hem kendi hem de ambalajların renkleri oldukça  canlı ve parlak ve hemen dikkat çekiyorlar. 




Seride 4 renk tonundan oluşan bir fondöten, renkli göz ve dudak kalemleri, tekli farlar ve allıklar, maskara, pudra, kapatıcı, ojeler ve rujlar bulunuyor.




 Allık 2 çeşit bendeki cool pink isimli renk. Açık tenlilerin bayılacağı bir renk. Bende çok belirgin değil. Allığın yapısı mat, benim sevdiğim tarz tapered bir fırça ile değil de toparlak bir allık fırçası ile tampon hareketlerle uygulandığında daha iyi sonuç veriyor. 





Ben  rengi de beğendim. Biri her mevsimlik diğer ise tam yazlık parlak bir renk. 




Göz farlarının 9 ayrı rengi var. Hafif sedefli bir görünümde, bunu özellikle mat paint pot gibi bazın üzerinde çok daha belirgin görüyorsunuz. Bendeki rengi dazzle beige, tam bir baz rengi. Bunu önce tüm göz kapağıma uygulayıp oradan diğer renklere geçiyorum. Pigmentasyonu gayet iyi. 




Serinin en kararsız kaldığım ürünü ise fondöteni oldu. 4 değişik rengi var ve bu tabi ki bana göre az. Bendeki natural beige cildime baya koyu ama serideki bütün renklerin bana koyu geleceğine eminim. O nedenle bir renk açıcı ile kullanıyorum. Tek başına sürersem çok mat değil. rengi koyu olmasına rağmen bitişi çok doğal, o nedenle  renk açıcı kullanıp rengi uyumlu hale getiriyorum. 


Ürünleri genelde beğendim diyebilirim. Daha detaylı görmek ve güncel fiyatlar için  Oriflame Türkiye'nin güncel kataloğuna bakabilirsiniz.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oriflame on colour serisi..

Oriflame'den gelen yeni on colour serisinden bahsetmek istiyorum. Oriflame'in renkli ve daha çok yaz aylarına yakışacak bir serisi,...